duminică, 7 septembrie 2008

Oftat...

Profund si sincer... Se spune ca oftatul vine din suflet, cand acesta incearca sa elimine din suparare... E bine oare sa oftezi? Te elibereaza?
E normal sa oftam...daca nu am ofta inseamna ca nu am simti, si cum suntem facuti sa traim fiecare clipa in viata, experimentam tot felul de stari psihice... Daca nu am ofta ar insemna ca nu apreciem ce este bun pentru noi, ca nu am intalnit fericirea pentru cateva secunde...
E bine sa ne fie greu ca sa putem aprecia cand ne este bine...altfel nu am avea termen de comparatie...
E frumos sa fim fericiti, sa iubim, sa ne bucuram... dar e greu sa trecem prin cele opuse: tristete, suferinta, depresie... Automat, e bine sa fie cat mai putine momentele astea, daca nu am simti ca decadem, ca suntem intr-o continua angoasa...
Si asta ma face sa ma gandesc la "Omu' negru"... ha

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca acum stai si meditezi la toate "sentimentele" astea, la batranete cand o sa stai si o sa privesti stelele ce o sa mai scrii?

A7LIEN